Tornem de rutes!!

Els Llampecs vam pujar fins al turró de la Clota, vam tindre unes vistes impressionants i tot i que ens vam cansar una miqueta al final vam arribar molt contents a Castellar de n’Hug. Per la nit vam dormir en un camp de fútbol que ens va deixar l’alcalde i on ens va visitar el grandíssim ZEUS! Ensva explicar que havíem de tancar les portes del Tàrtar per evitar que els monstres escapessin.  Al matí següent vam fer una passejadeta per les fonts el Llobregat, on vam poder remullar els peuets. Avui hem estat gaudint de la vida a la casa i hem pogut explorar tres illes mitològiques on hem conegut alguns personatges curiosos. Estem molt concentrats buscant les portes del Tàrtar!
Els correcas vam anar el 1r dia fins a la pobla de Lillet!! Parant a dinar a santa maria de rus, gaudint d’unes magnifiques vistes. Just acabat el dinar vam posar marxa cap a la pobla, un viatge entretingut i moolt divertit. Al arribar a la pobla ens vam instal·lar a una petita sala on vam fer nit; l’endemà (2n dia de ruta), davant la tempesta que venia ens vam quedar a la pobla a fer moltes activitats entretingudes i per conèixer el poble, i ja vam tornar cap a la casa! Tot genial i experiència única.

Els llobatons vam anar el 1r dia fins al santuari de Montrgony on vam dormir amb Mendrucs. Ahir vam començar una ruta circular per pujar un pic, però davant dels núvols que s'han girat vam decidir quedar-nos al santuari, vam gaudir de la tarda amb jocs i observant les precioses vistes del prepirineu amb tempesta elèctrica de fons. A la nit vam preparar una representació impressionant! Avui ja hem tornat a la casa xino xano cap a l'hora de dinar.

Els Mendrucs el primer dia de ruta vam pujar fins al santuari de Montgrony!!! Vam poder arribar sense problema i vam gaudir d'unes vistes impressionants i un molt bon temps!! Vam dormir a l'església amb Llobatons! Ahir, segon dia de ruta, vam baixar per la muntanya fins el preciós poble de Gombrèn. Com que va llampaguejat, a la tarda no vam poder sortir a caminar i ens vam quedar a una plaça coberta jugant a fútbol i a cartes. Ens ho hem passat d'allò més bé! Després vam agafar un bus fins La Pobla de l'Illet, on ens vam instal•lar en un centre cívic que ens va deixar el mossèn del poble. Abans d'anar a dormir vam fer una dinàmica de grup. Avui pujarem a un mirador del Pedraforca! Ja us anirem informant!

Els çensus van descansar per segona nit al refugi del rebost. El primer dia de ruta va ser llarg i calurós, però amb unes vistes espectaculars que ens recarregaven les energies per continuar caminant. Degut a les previsions de pluja i fred, el segon dia vam  fer una ruta circular per tornar a dormir al rebost. Estem tots molt bé, cansats però amb ganes de continuar els cavalls del vent. Avui nit dormirem al refugi de sant Jordi per concloure la última etapa. Us enviem una forta abraçada i en breus tornareu a tenir notícies nostres!! Fins aviat!!

Pútrids ja fa 5 dies que rondem per Mallorca! Entre molta calor, una pèrdua de maletes inesperada i algun que altre imprevist ja hem pogut visitar Es Capdellà, Estellencs, Valldemossa, Port de Sóller i el Refugi dels Tossals Verds. Caminar de nit ens permet evitar la calor i tot i que anem una mica cansats ens ho estem passant d'allò més bé. A partir d'ara totes les nits seran a Refugi o Alberg, les dues últimes a Alcúdia on descansarem i carregarem forces per pujar a Castellar de n'Hug a veure'ls i veure-les amb moltes ganes! A més, podrem gaudir de la platja i la calma d'aquesta illa que tot i que ens ha donat moltes alegries encara no hem pogut gaudir de la seva tranquil.litat. Us enviem molts petonets des d'aquesta illa tan màgica que està sent la protagonista de moltes i tantes aventures. Ens veiem aviat

1 Comentaris

- - - ha dit…
http://jovecat.gencat.cat/ca/temes/vacances_i_estades/viatgeteca/Si_viatjant_et_perden_les_maletes_reclama/ :)