Sortida Novembre

Hola, famílies!! Ja hem tornat de la primera sortida de l’esplai, i tot i que ha estat esgotadora, ha valgut moltíssim la pena!

Després de sortir de Plaça Catalunya i agafar un tren fins a Caldes d’Estrac, l’Esplai Oriols va arribar a la seva destinació: la casa de colònies de l’Eurostage. Allà vam dinar i vam gaudir del temps lliure com vam voler, jugant al parc, a futbol o tocant la guitarra. Alguns fins i tot van aprofitar per fer una becaineta.
Després de fer la feixuga feina d’instal·lar-nos, cada grup va anar amb els seus monitors a fer les diferents activitats. Els Llampecs van preparar-se per una petita guerra de pintura, els Correcas van entrenar-se per poder complir la seva missió el dia següent, els Llobatons van visitar Mèxic, els Pútrids van alimentar i recrear-se en el llenguatge i els Zambos van sentir-se com dins de la televisió jugant a diversos concursos.
Després va arribar l’hora de sopar i a la nit cada grup va realitzar diverses activitats per separat. Poc a poc, grup per grup, van anar cantant el “bona nit” i vam dirigir-nos cap als bungalows, amb les mantes preparades per resistir el fred de la matinada.

El matí següent va arribar amb un sol que va ajudar a aixecar-nos, encara que va costar. Tots vam arribar a l’hora de fer el bon dia i una sèrie de danses per tal d’activar-nos des de ben d’hora.
Un cop havent esmorzat, va tocar desinstal·lar-nos i fer les motxilles. Tot indicava que tocava tornar a casa... NOOOO!! Encara quedava l’activitat de matí. Cada grup va fer la seva, amb menys forces que el dia passat però tot va anar sobre rodes. Ara sí que ja s’acabava... Havent dinat i amb un temps lliure més curt que el normal, vam agafar les motxilles i vam dirigir-nos de nou cap a l’estació.
Durant el viatge alguns van atrevir-se a dormir una estoneta, deixant veure l’esgotament que comporta un cap de setmana fora de la urbana Barcelona... Tot i així, tots anàvem amb un somriure a la cara en arribar a l’esplai i poder explicar als pares les grans aventures que ens havia deparat el cap de setmana!!!!

Sembla que serà un curs molt intens, així que agafem forces que encara queden molts dissabtes i diumenges per a esgotar!!

Ah, i recordeu que el proper dissabte és el Dia de l’Amic!! Farem una activitat conjunta amb tots els grups, així que és un molt bon dia per portar amics i fer-los conèixer l’Esplai!!