CINQUENA SORTIDA (16 i 17 de Març)

Llampecs

En aquesta sortida els Llampecs han agafat un vol cap a Madrid a veure una important conferència de cuina però, per sorpresa de tots, han acabat a Àfrica. A l'espera d'agafar un vol de tornada, hem visitat les diferents cultures i tribus de la zona que ens han anat ensenyant els plats més típics del continent africà i les seves tradicions.
Durant la tarda també s'han fet jocs varis, tant de tranquils com de moguts i hem acabat la tarda amb una ronda de massatges.
A la nit vam jugar a l'Assassí (picant l'ullet) i hem acabat el dia fent una reflexió sobre l'ajuda, l'empatia i fer les coses amb bona fe, llegint un conte dels Germans Grim: La reina abella.
Dissabte al matí els Llobatons ens van fer una super activitat on havíem de descobrir qui havia matat a en Picachu: Vam passar per diferents personatges de sèries i pel·lícules d'animació per saber les seves coartades. Al finar resultava ser la Barbie, que va confessar que ho va fer perquè li robava fama. Gràcies als Llampecs es va fer justícia.
Tant l'anada com la tornada van anar molt bé; feia bon temps i la casa estava relativament a prop.

En resum, un cap de setmana molt ric, divers i replet d'activitats on els infants han pogut gaudir de l'entorn natural i de la companyia dels seus.

Correcamins

Aquest cap de setmana, els correcas hem viscut moltíssimes aventures!
Vam començar el dissabte visitant el bosc al costat de Mas Banyeres, on vam inventar llegendes inspirats pel nostre voltant i per les històries de les
bruixes de Centelles. També vam passar una tarda de cuina, creant iogurts on cadascú escollia els ingredients!
A la nit, vam endinsar-nos al desert de la mort, on una dona molt estranya amb el nom de Miguela ens va convèncer de fer un ritual per convocar a la seva àvia Coco. L'endemà, es va presentar al matí i tots junts vam fer activitats per fer-la sentir viva. A veure què mes ens porta aquest curiós desert!

Llobatons

Aquest cap de setmana els Llubas hem fet una superactivitat per al grup de llampecs!
Dissabte a la tarda la vam acabar de preparar i a la nit vam anar a la pel·lícula de “La Monja”, allà vam treballar les nostres pors i vam fer un viatge inoblidablement terrorífic pel bosc.
Diumenge vam fer L’activitat a Llampis: durant el funeral del Pikachu, el detectiu Conan va demanar ajuda als llampecs per trobar l’assassí, aquests van acabar descobrint que va ser la Barbie. El va matar perquè tenia enveja del Pikachu!!

Tutous

Els Tutous aquest cap de setmana vam anar a Can Vandrell a Hostalric per fer la sortida sols sense la resta de l'Esplai. En el camí a la casa, vam tenir la sorpresa de trobar-nos el Rally Costa Brava que creuava pel camí i, tot i que ens vam haver d'esperar una estona per atravessar-lo, vam poder veure diferents cotxes! En arribar a la casa, vam poder descansar una estona i per la tarda vam fer jocs de moure'ns, de coneixença i per divertir-nos! A la nit vam jugar a un joc de taula que va servir per  riure una bona estona abans d'anar a dormir. Al matí següent, enlloc de fer l'activitat que teníem preparada vam acabar fent una reflexió de cara al futur per saber què significa l'Esplai pel grup. Ha estat una excursió molt introspectiva i interessant!

Mendrucs

Aquest cap de setmana els Mendrucs hem anat a la Trocajove!
Ens hem trobat a Riudoms amb els joves del MCECC de tota Catalunya, i hem pogut gaudir de dos dies molt especials: hem reflexionat sobre la gestió del temps a través d'un videojoc i diverses activitats i dinàmiques conjuntes, i el poble de Riudoms ens ha donat la benvinguda amb el seu grup de diables i el gran Cavall de Riudoms!
Ha estat una experiència diferent compartida amb gent d'arreu de Catalunya que ens ha deixat molt animats... i també esgotats!