QUARTA SORTIDA: Especial Z2!!! (16 i 17 de Febrer)

Llampecs, Correcas, Llobatons i Tutous:

Hola famílies!!! Com sabreu aquest últim cap de setmana tots els infants de l'Esplai Oriols (menys Mendrucs) han anat a la Conreria i han participat en moltes activitats amb altres esplais de la Zona2: ArcIris, Grup de Gent, Brúixola i Cim.

El dia 16, i un cop havent dinat, Llampecs, Correcas, Llobatons i Tutous han sigut convidats a una boda com la de Mamma Mia, però les cartes que havia enviat la núvia pels seus tres possibles pares van ser interceptades pels malvats AntiZona que les havien amagat en tres camins diferents. Amb l'ajuda dels altres esplais van aconseguir trobar els sobres, això sí, tothom va quedar amb la cara ben pintada!

Després de fer un bon berenar, van anar a deixar les cartes un altre cop a la bústia, però el que no sabien és que els AntiZona estaven dins! Van amenaçar en cremar les cartes si no feien el que volien i van prometre donar les cartes a aquell grup que guanyés la prova que els hi anaven a posar. Una super mega macro activitat on tots els esplais es dividien en 4 grups i havien d'aconseguir punts fent diferents activitats com el mocador, la batalla de galls o el ninja.

Finalment el recompte va decretar que hi havia un empat tècnic! I davant la sorpresa dels AntiZona, es van veure obligats a retornar les cartes.

A la nit els Llampecs van fer un "cuarto oscuro" i, despès d'un conte, se'n van anar a dormir. Els més grandets vam participar en un Cluedo per descobrir qui era el verdader pare de la núvia. El que no s'esperaven és que els AntiZona també es trobaven entre els possibles pares, però finalment van fer aigua clara de l'assumpte.

L'endemà es va fer un boooooooon diaaaaaaaa! amb tots els esplais de Z2 i, després d'esmorzar, van haver d'ajudar a la parella que es casava a trobar els objectes que els AntiZones havien amagat! Així que van anar un per un a 7 mercaders diferents a veure si tenien els objectes.

Un cop els van aconseguir, i després de tots els imprevistos, la feliç parella es va poder casar!!! Van viure feliços i van menjar perdius.

Després de dinar, es va fer temps lliure i una petita cloenda on tots els esplais vam fer l'hora dels adéus. Això si...cap sortida s'acaba sense el mític Rusca-Rusca de l'Esplai Oriols!!!

En resum, un cap de setmana replet d'activitats per nens i nenes de totes les edats i fent pinya amb altres esplais de la Zona. Una sortida per recordar!!

Mendrucs:

Aquest cap de setmana el grup de Mendrucs ens hem desenganxat de tot l'Esplai i hem fet la sortida sols!!!! Hem estat a El Puig de Balenyà, a Hostalets de Balenyà.

La sortida la vam començar divendres. Per sopar, vam fer una macarronada a l'Esplai i allà hi vam passar la nit. El dissabte vam fer camí cap a Hostalets de Balenyà i els Mendrucs van començar preparant-se activitats els uns als altres per agafar pràctica de cara al premonitoratge que realitzaran el curs vinent. Vam fer activitats relacionades amb la sexualitat per trencar amb mites falsos i aprofitant que estàvem sols, vam tenir una nit tranquil·la per nosaltres.

Diumenge, van aparèixer uns hippies de les muntanyes que ens van voler visitar per ajudar-nos a desprendre'ns de les nostres males energies i netejar els nostres xacres a través de cançons, massatges i jocs.

Ha estat un cap de setmana ple d'anècdotes que ens han cohesionat com a grup i que ens dónen encara més ganes de que arribi el viatge de l'Estiu, que per cert... anem a Cantàbria!!!!