Funcionarà l'antídot?

Avui, tots els infants ens hem trobat per a posar en comú el que havíem fet durant la ruta. Resulta que tots els grups hem trobat una de les flors que són necessàries per la recepta de l’antídot, per fi podrem desinfectar-nos! Gràcies a la Lola i el Cello, els caps d’staff de Cuina, hem fet la recepta i la Mariona l’ha provada per treure’s d’una vegada per totes el virus. La sorpresa ha arribat quan al prendre-s’ho, ha començat a ballar... L’antídot ha resultat ser una farsa i s’ha iniciat la fase 2 del virus! Estem totes molt espantades i sospitem dels cinc familiars... Demà investigarem per saber qui ha estat!

Els Llampecs han continuat treballant les emocions amb la Chas. Avui han aconseguit la por i la ràbia. Han fet un scaperoom súperdifícil i han aconseguit sortir-ne! Durant la tarda han rebut indicacions d’Hydra, que els ha posat a prova per a donar-los més informacions sobre el cas. Com que són molt bons i bones, han trobat el mapa que els porta a l’oficina d’EIA. A la nit, han conegut al Senyor Burgès, el cap de l’empresa i ara hauran de descobrir quina és la relació entre ell i l’expulsió de la Chas de l’empresa... Quin misteri!

Els Correcas han fet un mercat víking per recuperar els recursos que havien perdut durant els dies anteriors amb la destrucció dels altars. Han aconseguit moltíssimes coses i han posat a prova les seves capacitats d’estrategues. Més tard, han tingut la revelació de l’oracle i descobriran que els seus caps de clan són en realitat Déus i fills d’Odin. A més, aquest anuncia que hi ha un traïdor... És l’inici de la guerra!

Els Llobatons han continuat investigant l’illa i avui han rebut la visita d’un dels científics, que no es creia que havien trobat animals més enllà de la fauna. Tot i així, han superat les proves i els ha cregut i ha vist que no estan bojos i boges! A més, al final de la tarda han conegut un altre dels animals estrafolaris de l’illa i han provat de guanyar-se la seva confiança. A la nit han anat a descobrir una cova de l’illa i han trobat el diari del druida amb pàgines arrencades... Demà descobriran el que ha passat!

Els Tutous han continuat el seu centre d’interès i han construït ofrenes pel faraó fent servir fang. Després, han pogut entregar-les i a la nit han participat novament a la cerimònia del faraó. S’han repartit els punts i han gaudit d’una vetllada única! En altres espais del dia han pogut rentar roba i tenyir les samarretes blanques i descansar després de tornar ahir d’una jornada de ruta ben intensa.
Els Mendrucs han pogut gaudir d’una jornada de descans i relax després de tornar ahir al vespre de la seva intensa ruta. Han rentat roba i han aprofitat per fer una dinàmica de coneixença per descobrir-se una mica més. Durant la tarda han tingut espais per començar a preparar l’activitat de por que faran als grups d’infants mitjans, han sortit idees boníssimes! Estaven molt cansats però han pogut aprofitar moltíssim el dia i retrobar-se amb totxs a la casa!

I... Tenim notícies dels Çensus!

Informe dels tres dies a la costa sud de la illa: El trajecte va començar a Sant Tomás fent camí de sorra en mig de la platja. Ens dirigíem a la cala Trebaluger on vam dormir en una de les platges verges més boniques del sud. Al despertar vam anar a recollir la nostra recompensa al camping s'Atalaia, entre banys a la piscina i  compartint espai amb altres entitats d'educacio en el lleure de Catalunya i Balears.

Ahir vam continuar fent camí amb un ritme mes pausat fins a cala galdana, zona on vam fer una volta en kayak per la costa sud entrant en coves tan sols accessibles per vía marítima. Vam fer nit a cala Macarelleta orientant la nostra última etapa de la ruta a la zona del far de punta Nati (on anàvem a fer la última nit de vivac). A causa d'una tormenta, poc després d'arribar al far hem hagut de dirigir-nos a Ciutadella per trobar un lloc cobert, i per sort l'alberg juvenil on anavem a passar l'última nit tenia places lliures per fer-nos de casa avui també.  Ara ja ens queda un dia i mig per Ciutadella on intentarem gaudir al màxim d'aquesta magnífica ciutat. Fins aviat!